Festugeplakat har dobbelt funktion

5. maj 2008

Til redaktionen

Holstebro, 5. maj 2008

Vi e-mailer pressestof for kommunikationsbureauet Tilsted Com, som har grafisk designet og produceret plakaten til Holstebro Festuge 2008.

Tekst ved journalist Flemming Hove.
Fotos ved fotograf Martin Schubert/Tilsted Com.
Tekst og foto må kun gengives i redaktionel sammenhæng.

Yderligere informationer kontakt Tilsted Com, Bent Tilsted, tlf. 9743 2300.

Med venlig hilsen
f. Bent Tilsted
Inge-Lise Dinesen

 

Festugeplakat har dobbelt funktion

 

Kommunikationsbureauet Tilsted Com har grafisk designet og produceret den plakat, der skal være vartegn for Holstebro Festuge i 2008.
Festugens koordinator, Ulrik Skeel fra Odin Teatret, bad Tilsted Com´s tegnestue om at udvikle en grafisk identitet for årets festuge. AD`er Solveig Smed Sumborg udarbejdede et layoutforslag. Det blev udvalgt og derpå produceret.
Plakaten har flere kommunikationsløsninger.
Den er festugens officielle plakat med korte fakta om selve arrangementet på bagsiden. Desuden vil plakaten være festugens gennemgående tema, hvor bagsiden kan bruges til at informere om tid, sted og indhold af de enkelte arrangementer.
Plakatens grafiske idé og kommunikationsløsning vil være den røde tråd i det øvrige materiale, som skal anvendes til festugen som f.eks. hjemmeside, medier osv.
Blandt tidligere festugeplakatdesignere kan nævnes nuværende rektor for Danmarks Designskole, Peter Bysted, oprindeligt fra Holstebro. Han er også skaberen af mange af Odin Teatrets øvrige plakater.

Alle pressemeddelelser om: