Det er kvinderne der køber tøj til mændene

2. maj 2000

Til redaktionen

Holstebro, 2. maj 2000

Vi fremsender en pressemeddelelse for Tøjeksperten i Lemvig, som fejrer10 års jubilæum med udgivelsen af et nyt profilblad i samarbejde med Tilsted Profil & Image. Du er velkommen til at rekvirere et eksemplar af profilbladet.

Tekst af journalist Flemming Hove.
Fotos ved pressefotograf Gregers Kirdorf.
Såvel tekst som foto kan frit anvendes og publiceres – uden beregning.

Yderligere informationer – kontakt Tøjeksperten, indehaver Ole Nicolaisen, tlf. 9782 0433.

Med venlig hilsen

f. Bent Tilsted
Inge-Lise Dinesen

 

Det er kvinderne der køber tøj til mændene

Tøjeksperten i Lemvig fejrer 10 års jubilæum ved at udgive nyt profilblad.

Det er som oftest kvinderne, der bestemmer, hvilket tøj deres mænd skal gå i. Faktisk er omkring 75 procent af kunderne hos Tøjeksperten i Lemvig kvinder, som kommer for at købe nyt tøj til manden derhjemme.
Det afslører medarbejderne hos Tøjeksperten i et nyt profilblad, som netop er udgivet i anledning af forretningens 10 års jubilæum. Tendensen viser med al tydelighed, at når mænd har rundet de fyrre, lader de konen stå for tøjindkøbene, hvorimod de yngre mænd vil selv.
Det nye profilblad er blevet til i samarbejde med Tilsted Communication i Naur ved Holstebro. Bureauet har oprettet en ny afdeling – Tilsted Profil & Image – med det formål at hjælpe forretninger, firmaer og virksomheder med at producere profil- og imageskabende blade om dem selv og deres formåen – ganske gratis.
Omkostningerne ved at producere bladene betales af forretningens, firmaets eller virksomhedens leverandører og samarbejdspartnere. Bureauet fremstillede i 1985-88 lignende blade med titlen “Portræt af en virksomhed”.
John Palmer Christensen, der er 57 år, uddannet grafiker og grafisk sælger, er ansat som styrmand i Tilsted Profil & Image.

Alle pressemeddelelser om: