Nyt firmanavn giver resultater på Internettet

2. april 2000

Til redaktionen

Holstebro, 2. april 2000

Vi sender en pressemeddelelse for edb-firmaet JEM.dk i Holstebro, som har skiftet navn til et Internet-relateret navn. Navneskiftet markerer samtidig begyndelsen på flere erhvervsmæssige aktiviteter hos JEM.dk. Én af de væsentligste er lanceringen af et Brother Center.

Tekst af journalist Flemming Hove.
Foto ved pressefotograf Gregers Kirdorf.
Tekst og foto kan frit anvendes og publiceres – uden beregning.

Download pressefotos – klar til brug – direkte fra dette web-sted.

Foto 1 – 12×16 200 dpi
Foto 1 – 12×16 300 dpi
Foto 2 – 12×16 200 dpi
Foto 2 – 12×16 300 dpi

Yderligere informationer – kontakt JEM.dk, direktør Johan Evald Mogensen, tlf. 9740 6700.

Med venlig hilsen

Bent Tilsted
Inge-Lise Dinesen

 

Nyt firmanavn giver resultater på Internettet

Navneskifte hos edb-firmaet JEM.dk i Holstebro er startskud til nye aktiviteter.

Internettet er en vigtig handelsplads for edb-branchen.
Det ved folkene hos edb-firmaet JEM.dk i Holstebro alt om. Derfor har firmaet som én af de første i branchen skiftet sit traditionelle navn ud med et nyt Internet-relateret navn. Det har på kort tid medført en fordobling af besøgende på virksomhedens Internetside: www.jem.dk
Navneskiftet markerer samtidig begyndelsen på flere erhvervsmæssige aktiviteter hos JEM.dk. Én af de væsentligste er lanceringen af et Brother Center.

Lån et produkt

– Vort Brother Centret er klar til at betjene både privatpersoner og erhvervslivet med faglig viden og god service. Hvis kunderne er så uheldige at stå med en defekt printer eller laserfax, får de omgående et låneprodukt i hele garantiperioden. Der er i øvrigt tre års garanti på alle Brothers laserprodukter, fortæller firmaets stifter og direktør, Johan Evald Mogensen.
– Alle ved, hvor irriterende et driftsstop er midt i en travl hverdag. Mange kender f.eks. den situation, at bedst som telefonerne kimer, og der er pres på alle vegne, blinker virksomhedens printer pludselig en fejl, som man ikke selv kan rette, siger han.

Hurtig løsning

Den situation er JEM.dk som Brother Center klar til at løse omgående. En tekniker påbegynder fejlretningen hurtigst muligt eller senest inden for fire timer i den normale arbejdstid. Kan printeren eller laserfaxen ikke repareres på stedet, ombyttes produktet til et nyt her og nu inden for den første måned. Herefter opstilles et låneprodukt, mens virksomhedens printer eller fax repareres.
– Faglig kompetent service betyder meget for vore eksisterende erhvervskunder. Den service udbygger vi nu med »her og nu service«. Vi vil sælge sikkerhed og personlig betjening sammen med produkterne, siger Johan Evald Mogensen.

Alle pressemeddelelser om: